Liam twittrar

Datum: 2012-04-23  Kategori: Twitter
Igår (22 april) så twittrade Liam något väldigt gulligt på twitter. Som ni ser nedan så har han också bytt sin twitter ikon till bilden nedanför.



"Och så har ännu en turne slutat och jag vill bara säga hur fantastiskt det har varit. Vi har haft en bra resa och önskar bara att ni kan se hur mycket kul vi har eftersom jag vet att en del tror att våran vänskap är på låtsas. Jag spenderar varje dag med de här killarna och de är mina bästa kompisar, de vet allt om mig och jag om dom, och jag måste säga att jag är så glad att de är de som blev utplockade jag har aldrig mött fyra snällare killar som jag verkligen kommer överens med och som får mig att skratta vilket humör jag än är i.
Så här är tacken.
Ni har verkligen varit fantastiska alla ställen vi har turnerat i så har ni alltid visat erat stöd på så många sätt och vi älskar er för det.
Utan er skulle jag aldrig ha träffat mina fyra bästa vänner elelr någon av mina nya vänner som vi har fått längs vägen. Så tack så mycket för den bästa möjligheten någonsin och jag hoppas nästa turne kommer bli lika rolig som den här. Älskar er alla, Liam."

Man kan inget annat än att älska honom!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/ Hemsida:


Kommentar:

Trackback





Länka oss gärna!
Klicka HÄR för att välja storlek på ikonen.



Det är copyright på hela designen! Respektera detta och ta inget utan min tillåtelse. Jag har gjort deisgnen själv.